???global.info.a_carregar???
Identificação

Identificação pessoal

Nome completo
Zahra Amiri

Nomes de citação

  • Amiri, Zahra

Identificadores de autor

Ciência ID
0D13-74C8-9EA1
ORCID iD
0009-0002-3702-0868
Formação
Grau Classificação
2020/09/01 - 2024/09/01
Em curso
Zahra.Amiri (Doutoramento)
Especialização em Industrial Engineering and Management
Universidade de Aveiro, Portugal
"Employee (dis)satisfaction in Sustainable supply chain management Challenges and Solutions " (TESE/DISSERTAÇÃO)
PHD
2014/09/01 - 2016/11/30
Concluído
Tehran (Master)
Especialização em commercial management, focus on financial management
Islamic Azad University, Irão
2009/09/01 - 2013/08/31
Concluído
Zahra.Amiri (Bachelor)
Especialização em industrial management
Islamic Azad University, Irão
Percurso profissional

Ciência

Categoria Profissional
Instituição de acolhimento
Empregador
2018/11/01 - 2018/12/01 Investigador principal convidado (carreira) (Investigação) Airline of the Islamic Republic of Iran, Irão
Airline of the Islamic Republic of Iran, Irão

Outras Carreiras

Categoria Profissional
Instituição de acolhimento
Empregador
2008/04/01 - 2008/10/31 Carreiras / Categorias Subsistentes Airline of the Islamic Republic of Iran, Irão
Airline of the Islamic Republic of Iran, Irão
Produções

Publicações

Tese / Dissertação
  1. "entrenchment checking of major shareholders". Mestrado, Islamic Azad University, 2016.

Outros

Plano de gestão de dados
  1. c. "The effect of dissatisfaction employee in SSCM". 2023. Universidade de Aveiro
  2. Amiri, Zahra. "Mission control". 2018. Airline of the Islamic Republic of Iran
  3. Amiri, Zahra. "Travel and Tourism Services". 2011.
Atividades

Consultoria / Parecer

Descrição da atividade Instituição / Organização
1999/09/01 - 2019/05/31 Offering 20 years of experience handling all finance as a goal-focused accountant with a record of accurate reporting and budget management, also human resource supervisor, and organizational development. Skills ¿ Accountant reconciliation processes ¿ History of successful activities leading to cost-saving ¿ Management in the allocation of financial resources in various projects ¿ Administrative tasks include hiring and monitoring employees. ¿ Cooperate in the development of policies and guidelines. ¿ Over 90% of the projec
2010/02/01 - 2019/02/28 I worked in several companies as an administrative financial consultant and I succeeded to overcome financial issues

Membro de associação

Nome da associação Tipo de participação
2008/04/01 - 2008/10/31 I was a key senior leader in the organization and was responsible for improving cost control and providing statistical statements. statistical assistant
2007/05/01 - 2008/02/01 Iranian Accountants Association statistical assistant