Identification
Personal identification
- Full name
- Raquel Mira Branco
Citation names
- Branco, Raquel
Author identifiers
- Ciência ID
- F214-FBAF-3308
- ORCID iD
- 0009-0006-3826-9971
Email addresses
- a61413@ualg.pt (Professional)
Languages
Language | Speaking | Reading | Writing | Listening | Peer-review |
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Portuguese (Mother tongue) | |||||
English | Advanced (C1) | Advanced (C1) | Advanced (C1) | Advanced (C1) | Advanced (C1) |
Education
Degree | Classification | |
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2024/10/11 - 2027
Ongoing
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Economic and Management Sciences (Doutoramento)
Major in Management
Universidade do Algarve Faculdade de Economia, Portugal
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2024/10/10
Attended
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The Need for Theorization: What Theory is and is Not (Outros)
Universidade do Algarve Centro de Investigação em Turismo Sustentabilidade e Bem-Estar, Portugal
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2024/10/09
Attended
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Research Process to Publish Articles (Outros)
Universidade do Algarve Centro de Investigação em Turismo Sustentabilidade e Bem-Estar, Portugal
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2024/10/07
Attended
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Structural Equation Modelling (Outros)
Universidade do Algarve Centro de Investigação em Turismo Sustentabilidade e Bem-Estar, Portugal
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2024/06/12
Attended
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The Path to Neurotourism. Applying Neuroscience Techniques to Envise the Future of Tourism (Outros)
Universidade do Algarve Centro de Investigação em Turismo Sustentabilidade e Bem-Estar, Portugal
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2024/05/15
Attended
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AI Service Device Use in Service Delivery (Outros)
Universidade do Algarve Centro de Investigação em Turismo Sustentabilidade e Bem-Estar, Portugal
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2024/05/02
Attended
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Is there a right way to use Artificial Intelligence in the academic scenario? (Outros)
Universidade do Algarve Centro de Investigação em Turismo Sustentabilidade e Bem-Estar, Portugal
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2024/04/18
Attended
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Economics, Tourism and Public Policy? (Outros)
Universidade do Algarve Centro de Investigação em Turismo Sustentabilidade e Bem-Estar, Portugal
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2024
Attended
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Tourism, Hospitality, and Governance: Navigating Business Model Thinking in the Industry (Outros)
Universidade do Algarve Centro de Investigação em Turismo Sustentabilidade e Bem-Estar, Portugal
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2024
Attended
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The Power of Narratives: Transforming Wellbeing Tourism Experiences Through Storytelling (Outros)
Universidade do Algarve Centro de Investigação em Turismo Sustentabilidade e Bem-Estar, Portugal
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2024
Attended
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Sustainable Luxury Hospitality: Paradox or Force for Good? (Outros)
Universidade do Algarve Centro de Investigação em Turismo Sustentabilidade e Bem-Estar, Portugal
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2024
Attended
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Leveraging a Scientific Writing Operating System (SWOS) to establish Competitive Intelligence as a Science (Outros)
Universidade do Algarve Centro de Investigação em Turismo Sustentabilidade e Bem-Estar, Portugal
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2023
Concluded
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Gestão de Marketing (Mestrado)
Universidade do Algarve Faculdade de Economia, Portugal
"CONTRASTING ARTISANS AND DESIGNERS´ PERCEPTIONS OF PRODUCT DESIGN: CASE STUDY OF TASA" (THESIS/DISSERTATION)
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16 |
2020
Concluded
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Ciências da Comunicação (Licenciatura)
Universidade do Algarve, Portugal
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16 |
Affiliation
Science
Category Host institution |
Employer | |
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2024/05 - 2024/07 | Contracted Researcher (Research) | Aspiring Geopark Algarvensis, Portugal |
Universidade do Algarve Centro de Investigação em Turismo Sustentabilidade e Bem-Estar, Portugal |
Others
Category Host institution |
Employer | |
---|---|---|
2020 - 2022 | National Coordinator of the Department of Marketing, Communication and Multimedia (Volunteering) | The Pineapple Mind, Portugal |
2020 - 2022 | Coordinator of Department Collaborators (Volunteering) | The Pineapple Mind, Portugal |