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EDUCATION & PROFESSIONAL EXPERIENCE Ph.D. Candidate (2018- current) https://cicant.ulusofona.pt/team/ Universidade Lusófona de Humanidades e Tecnologias Large-scale mixed-method analysis of conversations from communities of location-independent remote workers SAS (2012 – 2019) www.flysas.com Consumer Insight Analysts: areas of responsibility • B2C campaign analysis • Personalization of digital content • Trigger-based digital campaigns in Adobe Campaign • Customer surveys and loyalty researches SAS EuroBonus (2011 - 2012) www.flysas.com/eurobonus Key Account Manager • Responsible for SAS Amex Cobrand Partnership • Responsible for Points.com loyalty solutions • Business case and business development Nordnet AB (2007 -2011) www.nordnet.se Customer Relationships Manager: areas of responsibility • B2C Customer segmentation • Development of existing CRM tools • Analysis of business environment and trends in the field University of Stockholm www.sbs.su.se Department of Advertising and Public Relations (2003 – 2007) • Degree: Master of Social Science with a major in Business Administration • Thesis: Customer loyalty in the airline industry • Research assistant TXL AB (2000 - 2003) www.txl.se Project manager and system developer: areas of responsibility • Development of one of the first CMS in Sweden: TXL Survey Manager • TXL Intouch, CRM system development and installation • Skills manager – link between customers and developers Plekhanov Russian School of Economics Faculty of Business (1995-2000) • Degree: Master of Science with major in International Marketing • Thesis: Swedish economic model of social development LANGUAGES: Swedish and English fluently, Russian native DATA SKILLS: • Mac OS X, Windows XP • CRM systems: Million Handshakes, TXL Intouch, Superoffice, Adobe Campaign • Graphic design applications (Adobe: Illustrator, Photoshop, Indesign, Reader) • Web Analysis: Google Analytics, AdAction • Statistics: SSPS, Qlickview Professional • MySQL certified user
Identificação

Identificação pessoal

Nome completo
Karine Ehn

Nomes de citação

  • Ehn, Karine

Identificadores de autor

Ciência ID
3A15-515E-8A83
ORCID iD
0000-0002-4872-8688

Telefones

Telemóvel
  • 926879727 (Pessoal)

Moradas

  • Inglaterra 3 r/c Esq, 2775-395, Carcavelos, Cascais, Portugal (Pessoal)

Websites

Domínios de atuação

  • Ciências Sociais - Ciências da Comunicação
  • Ciências Sociais - Economia e Gestão

Idiomas

Idioma Conversação Leitura Escrita Compreensão Peer-review
Inglês Utilizador proficiente (C1) Utilizador proficiente (C1) Utilizador proficiente (C1) Utilizador proficiente (C2) Utilizador proficiente (C1)
Sueco Utilizador proficiente (C2) Utilizador proficiente (C2) Utilizador proficiente (C2) Utilizador proficiente (C2) Utilizador proficiente (C2)
Russo (Idioma materno)
Formação
Grau Classificação
2018/10/15 - 2021/08/25
Em curso
Doutoramento em Ciências da Comunicação (Pós-Graduação)
Universidade Lusófona de Humanidades e Tecnologias, Portugal
2005/08/20 - 2007/06/30
Concluído
Institution for Advertising and PR (Licence)
Especialização em Business Administration
Stockholms Universitet, Suécia
""The Art of being loyal" a study of the loyalty patterns of airline travellers." (TESE/DISSERTAÇÃO)
Master of Social Science
Percurso profissional

Ciência

Categoria Profissional
Instituição de acolhimento
Empregador
2006/10/01 - 2006/12/20 Assistente de Investigação (carreira) (Investigação) Stockholms Universitet, Suécia
Stockholms Universitet, Suécia

Outros

Categoria Profissional
Instituição de acolhimento
Empregador
2018/10/15 - Atual PhD Student Universidade Lusófona de Humanidades e Tecnologias, Portugal
Universidade Lusófona de Humanidades e Tecnologias, Portugal
Produções

Publicações

Artigo em revista
  1. Ehn, Karine. "Digital Nomads and the Covid-19 Pandemic: Narratives about Relocation in a Time of Lockdowns and Reduced Mobility.". Social Media and Society (2021):
    Aceite para publicação
Atividades

Participação em evento

Descrição da atividade
Tipo de evento
Nome do evento
Instituição / Organização
2016/05/24 - 2016/05/27 Submitted work "CUSTOMER ENGAGEMENT IN DIGITAL CHANNELS AS A KEY FACTOR OF MODERN LOYALTY: THE AIRLINE PRACTICE"
Conferência
EMAC- European Marketing Conference 2016 in Oslo Norway
2006/10/01 - 2006/12/20 During the studies I have participated in Tom Andersson’s project ”Från högtid till Måltid" - Follow up and evaluation of voting activity within the government program Democracy Investment 2006 as a research assistant.
Outro
Stockholms Universitet, Suécia