Identification
Personal identification
- Full name
- Luzia Júlio Barros
- Date of birth
- 1982/04/24
- Gender
- Female
Citation names
- Barros, Luzia
Author identifiers
- Ciência ID
- A51C-C421-38EC
- ORCID iD
- 0000-0002-5054-9523
Email addresses
- luziabarros80@gmail.com (Professional)
Telephones
- Mobile phone
-
- 931806750 (Personal)
Knowledge fields
- Social Sciences - Other Social Sciences
Languages
Language | Speaking | Reading | Writing | Listening | Peer-review |
---|---|---|---|---|---|
English | Upper intermediate (B2) | Advanced (C1) | Upper intermediate (B2) | Advanced (C1) | Upper intermediate (B2) |
Portuguese (Mother tongue) |
Education
Degree | Classification | |
---|---|---|
2017/12/15
Concluded
|
Techno-Enterpreneurship Competency based on EE&ICT Convergence (Master)
Major in Ciências Convergentes as Tecnologias de Informação e Comunicação
Handong Global University, South Korea
|
GPA 4.01 |
2011/10/12
Concluded
|
Informática (Licence)
Major in Informática de Gestão
Universidade Lusíada de Angola, Angola
|
Projects
Other
Designation | Funders | |
---|---|---|
2024/08/05 - Current | Inspirando a nova geração de inovadores nas áreas STEAM - INOVASTEAM
000
Researcher
|
Not funded
|
Activities
Oral presentation
Presentation title | Event name Host (Event location) |
|
---|---|---|
2019/03/05 | As Tecnologias de Informação e Comunicação no sistema educativo Angolano- Ferramenta para uma educação com excelência?”. |
Centro Nacional de Investigação Científica – CNIC. (Luanda, Angola)
|
2018/06/04 | As Tecnologias de Informação e Comunicação no sistema educativo Angolano- Ferramenta para uma educação com excelência?”. |
Instituto Superior de Ciências de Educação. (Luanda, Angola)
|
Event organisation
Event name Type of event (Role) |
Institution / Organization | |
---|---|---|
2018/03/03 - 2018/03/03 | Coordenadora do Projeto “ Café com Ciência e Tecnologia”. (2019/05/05)
Seminar (Member of the Organising Committee)
|
Distinctions
Award
2017 | Best Supporter Award
Handong Global University, South Korea
|