Book |
- Figueiredo, Jorge. O Teatro de Vendas:. Portugal. 2001.
|
Book chapter |
- Figueiredo, Jorge. "Casos de Sucesso Empresarial - Caso Louropel". Portugal, 2016.
- Figueiredo, Jorge. "Casos de Sucesso Empresarial - Caso Continental Mabor". Portugal, 2016.
|
Conference paper |
- Figueiredo, Jorge. "A personalização dos conteúdos no web-jornalismo como promotora da relação e fidelização dos leitores.".
2014.
|
Journal article |
- Figueiredo, Jorge. "Political interest and involvement amongst 15-25 years old: a comparative study between Portugal and Brazil".
. Pensée Multidisciplinary Journal, Nº 5, Volume 76, (2014):
- Figueiredo, Jorge. "Attitudes of Children Related to Brands’ Promotions.". . International Journal of Humanities and Social
Science, Vol. 4 No. 1; (2014):
- Figueiredo, Jorge. "Study on the attitudes of children related to brands’ promotions.". . Proceedings in International
Conference on Research in Advertising (ICORIA) (2013):
- Figueiredo, Jorge. "). Children´s Attitudes Toward four Sales Promotion Techniques.". . 11 th International Congress –
Marketing Trends, ESCP-EAP European School of Management and Universitá C’A Foscari, Venice (2012):
- Figueiredo, Jorge. "Comportamento das Audiências na Era dos Jornais Digitais.". Livro de atas VII Congresso da SOPCOM.
(2011):
- Figueiredo, Jorge. "A Personalização dos Conteúdos dos Jornais Online na Reconfiguração das Práticas do Gatekeeping". Revista
de Letras 10 (2011):
|
Website |
- Figueiredo, Jorge. O Fenómeno da Co-presença na Comunicação Teatral Contemporânea e sua Repercussão no Marketing de Vendas
Directas. 2009.
|