???global.info.a_carregar???
Identification

Personal identification

Full name
Jorge Figueiredo

Citation names

  • Figueiredo, Jorge

Author identifiers

Ciência ID
651E-10D2-E768
ORCID iD
0000-0002-9544-7117
Outputs

Publications

Book
  1. Figueiredo, Jorge. O Teatro de Vendas:. Portugal. 2001.
Book chapter
  1. Figueiredo, Jorge. "Casos de Sucesso Empresarial - Caso Louropel". Portugal, 2016.
  2. Figueiredo, Jorge. "Casos de Sucesso Empresarial - Caso Continental Mabor". Portugal, 2016.
Conference paper
  1. Figueiredo, Jorge. "A personalização dos conteúdos no web-jornalismo como promotora da relação e fidelização dos leitores.". 2014.
Journal article
  1. Figueiredo, Jorge. "Political interest and involvement amongst 15-25 years old: a comparative study between Portugal and Brazil". . Pensée Multidisciplinary Journal, Nº 5, Volume 76, (2014):
  2. Figueiredo, Jorge. "Attitudes of Children Related to Brands’ Promotions.". . International Journal of Humanities and Social Science, Vol. 4 No. 1; (2014):
  3. Figueiredo, Jorge. "Study on the attitudes of children related to brands’ promotions.". . Proceedings in International Conference on Research in Advertising (ICORIA) (2013):
  4. Figueiredo, Jorge. "). Children´s Attitudes Toward four Sales Promotion Techniques.". . 11 th International Congress – Marketing Trends, ESCP-EAP European School of Management and Universitá C’A Foscari, Venice (2012):
  5. Figueiredo, Jorge. "Comportamento das Audiências na Era dos Jornais Digitais.". Livro de atas VII Congresso da SOPCOM. (2011):
  6. Figueiredo, Jorge. "A Personalização dos Conteúdos dos Jornais Online na Reconfiguração das Práticas do Gatekeeping". Revista de Letras 10 (2011):
Website
  1. Figueiredo, Jorge. O Fenómeno da Co-presença na Comunicação Teatral Contemporânea e sua Repercussão no Marketing de Vendas Directas. 2009.