???global.info.a_carregar???
Identificação

Identificação pessoal

Nome completo
Annia Valeria Larkins

Nomes de citação

  • Larkins, Annia

Identificadores de autor

Ciência ID
4210-D163-236D
ORCID iD
0000-0001-9982-5683
Formação
Grau Classificação
2019/10/04 - 2022/09/30
Em curso
Ph.D Program in Tourism (Doutoramento)
Especialização em Economics, Management and Tourism
Universidade do Algarve - Campus de Gambelas, Portugal
Ph.D in Tourism
2016/06/20 - 2018/06/30
Concluído
LICENCE AS A NATIONAL TOUR GUIDE (Curso Técnico Superior Profissional)
Ministerio de Turismo, Equador
2015/11/02 - 2017/03
Concluído
MASTER UNIVERSITARIO EN COMUNICACION Y EDUCACION AUDIOVISUAL (Magister)
Especialização em MASTER UNIVERSITARIO EN COMUNICACION Y EDUCACION AUDIOVISUAL
Universidad de Huelva - Campus de la Rábida, Espanha
"Análisis de la moda como estrategia de comunicación política y de cambio social : la influencia de sus protagonistas en el siglo XX y sus actuales actores en la moda sostenible" (TESE/DISSERTAÇÃO)
Master
2016/06/01 - 2016/06/14
Concluído
C1 ENGLISH LEVEL (Outros)
Cambridge University Press Ecuador, Equador
ENGLSH PROFICIENCY EXAM
2010/09/05 - 2011/06/30
Concluído
MASTER IN FASHION, MEDIA COMUNICATION AND PUBLICITY (Master)
Especialização em MASTER IN FASHION, MEDIA COMUNICATION AND PUBLICITY
Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya, Espanha
Master
2005/09/05 - 2008/06/20
Concluído
LICENCE LETTRES, LANGUES, ARTS DANS LE DOMAINE LETTRES, LANGUES, ARTS, MENTION SCIENCES DE L`INFORMATION ET DE LA COMMUNICATION (Licence)
Especialização em Comunication and Public Relations
Université de Nice Sophia Antipolis, França
Licence
Projetos

Outro

Designação Financiadores
2019/10/05 - 2022/06/30 “Understanding the Museum paradigm shift. A Case Study of Quito's museum’s innovative strategies through new and digital technologies in the context of Covid-19 and future”
Bolseiro de Doutoramento
Universidade do Algarve, Portugal
Em curso
2015/09/04 - 2017/06/20 MASTER’S THESIS: “Análisis de la Moda como estrategia de comunicación política y de cambio social. La influencia de sus protagonistas en el siglo XX y sus actuales actores en la moda sostenible.” (ANALYSIS OF FASHION IN SOCIAL AND POLITICAL CHANGE WITH INFLUENCERS OF THE 20TH AND 21TH CENTURY)
Bolseiro de Mestrado
Universidad de Huelva - Campus de la Rábida, Espanha
Atividades

Curso / Disciplina lecionado

Disciplina Curso (Tipo) Instituição / Organização
2012/04/05 - 2020/03/10 CERTIFICATE AS A NATIONAL TOUR GUIDEM, WITH WORK EXPERIENCE AS A TOUR GUIDE IN ENGLISH AND FRENCH SINCE 2012 WITH MAJOR ECUADORIAN TOURISM COMPANIES SUCH AS AKORN, NARWELL, EVY AGENCE AND GALAPAGOS BEST. LICENCE AS A NATIONAL TOUR GUIDE (Curso Técnico Superior Profissional) Ministerio de Turismo, Equador

Tutoria

Tópico Nome do aluno
2018/04/04 - 2019/06/30 ENGLISH AND FRENCH TEACHER IN THE UNIVERSITY ULEAM, UNIVERSIDAD LAICA ELOY ALFARO Students of the university
2014/05/01 - 2015/08/30 TEACHER IN COMMUNICATION, PUBLICITY, PHOTOGRAPHY, IN B.A AND ENGLISH AT THE FACULTY OF COMMUNICATION, UNIVERSITY ULEAM, MANTA, ECUADOR Students of the university